Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Premis Acadèmics AECOC
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 11-06-2019 al 22-09-2019

Els Premis Acadèmics d'AECOC (Associació de Fabricants i Distribuïdors) distingeixen els treballs acadèmics de fi de grau i fi de màster que millor desenvolupin mesures que permetin a les companyies ser més competitives.

Aquests premis estan dotats amb un premi econòmic per a docents i estudiants, i oportunitats professionals per als universitaris.

Hi poden participar els treballs de fi de grau i fi de màster presentats a partir del 24 de setembre de 2018. El termini per registrar la candidatura acaba el 22 de setembre del 2019.

Més informació:

Premis Acadèmics AECOC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?