Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Premis Acadèmics AECOC
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 11-06-2019 al 22-09-2019

Els Premis Acadèmics d'AECOC (Associació de Fabricants i Distribuïdors) distingeixen els treballs acadèmics de fi de grau i fi de màster que millor desenvolupin mesures que permetin a les companyies ser més competitives.

Aquests premis estan dotats amb un premi econòmic per a docents i estudiants, i oportunitats professionals per als universitaris.

Hi poden participar els treballs de fi de grau i fi de màster presentats a partir del 24 de setembre de 2018. El termini per registrar la candidatura acaba el 22 de setembre del 2019.

Més informació:

Premis Acadèmics AECOC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 31 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?