Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Taula rodona: "'L'ocupació de la dona en el món tecnològic"
Estudiants de nou ingrés
Data: 20-06-2019
Hora: 18:30}
Lloc: Palau Macaya (Passeig de Sant Joan 108, Barcelona)

Aquest cicle se centra a reflexionar sobre el paper que té la dona en el món tecnològic i com es pot plantejar un futur més enriquidor. En aquesta taula rodona contextualitzarem les professions tecnològiques en els diferents sectors i el paper de la dona. Revisarem la presència de la dona en cada sector i debatrem sobre els reptes i les propostes d’acció.

Conferència a càrrec de:

• Eva Fabry, directora de l’European Centre for Women and Technology (ECWT).
Taula rodona a càrrec de:
  • Cristina Estavillo, Hewlett-Packard (HP), directora de Firmware del laboratori d’R+D.
  • Ana Bastida, Institut Municipal d'Informàtica (IMI), directora de Qualitat i Seguretat.
  • Mirna Pedrós, Wess Project, fundadora i CEO.
  • Josep Prieto, Universitat Oberta de Catalunya (UOC), exdirector d'Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
Modera:
  • Joan Gispets, Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), degà de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa.
Més informació:

Taula rodona: ''L'ocupació de la dona en el món tecnològic''

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 31 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?