Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

26/04/2024 04/05/2024 24/05/2024

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Taula rodona: "'L'ocupació de la dona en el món tecnològic"
Data: 20-06-2019
Horari: 18:30 a 19:30
Lloc: Palau Macaya (Passeig de Sant Joan 108, Barcelona)

Aquest cicle se centra a reflexionar sobre el paper que té la dona en el món tecnològic i com es pot plantejar un futur més enriquidor. En aquesta taula rodona contextualitzarem les professions tecnològiques en els diferents sectors i el paper de la dona. Revisarem la presència de la dona en cada sector i debatrem sobre els reptes i les propostes d’acció.

Conferència a càrrec de:

• Eva Fabry, directora de l’European Centre for Women and Technology (ECWT).
Taula rodona a càrrec de:
  • Cristina Estavillo, Hewlett-Packard (HP), directora de Firmware del laboratori d’R+D.
  • Ana Bastida, Institut Municipal d'Informàtica (IMI), directora de Qualitat i Seguretat.
  • Mirna Pedrós, Wess Project, fundadora i CEO.
  • Josep Prieto, Universitat Oberta de Catalunya (UOC), exdirector d'Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
Modera:
  • Joan Gispets, Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), degà de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa.
Més informació:

Taula rodona: ''L'ocupació de la dona en el món tecnològic''