Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Taula rodona: "'L'ocupació de la dona en el món tecnològic"
Estudiants de nou ingrés
Data: 20-06-2019
Hora: 18:30}
Lloc: Palau Macaya (Passeig de Sant Joan 108, Barcelona)

Aquest cicle se centra a reflexionar sobre el paper que té la dona en el món tecnològic i com es pot plantejar un futur més enriquidor. En aquesta taula rodona contextualitzarem les professions tecnològiques en els diferents sectors i el paper de la dona. Revisarem la presència de la dona en cada sector i debatrem sobre els reptes i les propostes d’acció.

Conferència a càrrec de:

• Eva Fabry, directora de l’European Centre for Women and Technology (ECWT).
Taula rodona a càrrec de:
  • Cristina Estavillo, Hewlett-Packard (HP), directora de Firmware del laboratori d’R+D.
  • Ana Bastida, Institut Municipal d'Informàtica (IMI), directora de Qualitat i Seguretat.
  • Mirna Pedrós, Wess Project, fundadora i CEO.
  • Josep Prieto, Universitat Oberta de Catalunya (UOC), exdirector d'Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
Modera:
  • Joan Gispets, Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), degà de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa.
Més informació:

Taula rodona: ''L'ocupació de la dona en el món tecnològic''

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?