Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Curs d'Introducció a la Composició d'Imatges Reals i Virt...
Estudiants de nou ingrés
Persona de contacte: Marc Borràs Martínez.  Tel.:931146806  marc.borras.mar@citm.upc.edu
Data: Del 02-07-2019 al 05-07-2019
Hora: 09:00}
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)

Objectius:
Introducció al procés de producció d’imatges, entenent la relació entre la creació d’imatges reals i imatges generades per ordinador (CGI) i aplicant el flux de treball en la fusió d’imatges.

Es treballarà el punt de vista i la il·luminació en escenaris virtuals i al plató i s’utilitzaran recursos destinats a la fusió d’imatges com el chroma i elements de postproducció.

Es proposa crear una producció d’imatge que impliqui generar imatge CGI, captar imatge real al plató sobre chroma i obtenir una fusió de les imatges produïdes a través del procés de postproducció.

Públic a qui s’adreça: Estudiants de 4rt d’ESO, batxillerat i CFGS

Durada de l’activitat: 16 hores

Dates de realització: del 2 al 5 de Juliol

Horari: 9:00h a 13:00h

Places: 20

Preu: 60 €

Les places s’atorgaran per rigorós ordre de pagament de la matrícula.

Inscriu-t'hi

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 31 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?