Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Curs de Creació d'una Aplicació de Realitat Augmentada
Estudiants de nou ingrés
Persona de contacte: Marc Borràs Martínez.  Tel.:931146806  marc.borras.mar@citm.upc.edu
Data: Del 08-07-2019 al 12-07-2019
Hora: 10:00}
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)

Objectius:
Introducció al desenvolupament d’aplicacions de realitat augmentada en l’entorn per a la creació de videojocs Unity. En aquest taller s’introduiran els conceptes bàsics d’utilització d’aquest entorn, tals com importar assets externs i construir escenes, i aprendrem a programar aplicacions senzilles de realitat augmentada que es podran executar en els nostres dispositius mòbils.

Requisits dels assistents: Es recomana que l’alumne/a disposi d’un dispositiu mòbil amb càmera incorporada.

Públic a qui s’adreça: Estudiants de 4r d’ESO, batxillerat i CFGS

Durada de l’activitat: 20 hores

Dates de realització: del 8 al 12 de Juliol

Horari: 10:00h a 14:00h

Places: 25

Preu: 75 €

Les places s’atorgaran per rigorós ordre de pagament de la matrícula.

Inscriu-t'hi

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 31 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?