Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  8a Trobada BID d'Ensenyament i Disseny
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 20-11-2019 al 22-11-2019

Entre el 20 i el 22 de novembre, La Biennal Iberoamericana de Disseny planteja la 8a Trobada BID d'Ensenyament i Disseny: 100 anys després de la Bauhaus. El seu propòsit és donar suport i difondre bones pràctiques que mostrin com articular l'energia creativa del disseny i la seva aplicació per crear una societat millor. És una plataforma de reflexió i debat de la comunitat iberoamericana de Centres d'Ensenyament de Disseny, convocada per DIMAD en el marc de la Biennal Iberoamericana de Disseny (BID).

La Trobada pretén proporcionar un fòrum a acadèmics i estudiants per compartir i discutir idees, mostrar projectes, experiències i resultats docents i de treballs d'estudiants.

La cita commemora aquest any també el centenari de la Bauhaus, l'escola d'art i disseny més influent del s.XX.

Més informació:

8a Trobada BID d'Ensenyament i Disseny

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?