Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  8a Trobada BID d'Ensenyament i Disseny
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 20-11-2019 al 22-11-2019

Entre el 20 i el 22 de novembre, La Biennal Iberoamericana de Disseny planteja la 8a Trobada BID d'Ensenyament i Disseny: 100 anys després de la Bauhaus. El seu propòsit és donar suport i difondre bones pràctiques que mostrin com articular l'energia creativa del disseny i la seva aplicació per crear una societat millor. És una plataforma de reflexió i debat de la comunitat iberoamericana de Centres d'Ensenyament de Disseny, convocada per DIMAD en el marc de la Biennal Iberoamericana de Disseny (BID).

La Trobada pretén proporcionar un fòrum a acadèmics i estudiants per compartir i discutir idees, mostrar projectes, experiències i resultats docents i de treballs d'estudiants.

La cita commemora aquest any també el centenari de la Bauhaus, l'escola d'art i disseny més influent del s.XX.

Més informació:

8a Trobada BID d'Ensenyament i Disseny