Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

26/04/2024 04/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Diàlegs oberts: "Art i desenvolupament de videojocs en temps de confinament"
Data: 27-05-2020
Horari: 17:00 a 18:00
Lloc: En línia

El dimecres 27 de maig, a les 17 h, continuarem amb el cicle de diàlegs oberts organitzat pel CITM sobre indústries digitals culturals en confinament. Aquestes trobades virtuals, d'una durada aproximada d'una hora, tindran un format d’entrevista entre professors/es del CITM i professionals del sector de les indústries digitals culturals.

Aquesta segona sessió porta per nom “Art i desenvolupament de videojocs en temps de confinament”. De la mà del convidat Marc Martí, director d’Art a Social Point, entrevistat per Jesús Alonso, expert en videojocs i professor del CITM, ens aproparem a conèixer com els estudis de videojocs estan creant i desenvolupant jocs en temps de confinament i com aquesta situació ha afectat les metodologies de treball al sector. També analitzaran els efectes de l’era post-covid en la indústria dels videojocs.

Amb la participació de:

Graduat en Multimèdia al CITM, comença la seva carrera laboral en una empresa de CDs interactius anomenada MAP Interactivos. Temps després, s’incorpora com a infografista i desenvolupador web a l’empresa 4DV i, un parell d’anys més tard, juntament amb dos socis, crea l’empresa de realitat virtual Insideo, amb una seu a Dubai, on va treballar un temps. Després de l’aventura emprenedora, ho deixa tot per dedicar-se a la seva passió: la creació de videojocs. El seu nou periple comença a Gameloft, just a l'inici de la revolució dels jocs per mòbil, com a artista d'entorns i, després, com a Lead 3D Environment Artist. Finalment, fa cinc anys fitxa per Socialpoint, on ara mateix és el cap del departament d'art (VP of Art) de la companyia.

• JESÚS ALONSO. Professor del CITM i de la FIB i doctorand del Departament de Ciències de la Computació de la UPC. Va ser impulsor del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM i és director acadèmic del màster en Advanced Programming for AAA Video Games i del màster en Animation & Digital Arts for AAA Video Games de la UPC School.

Aquesta conversa es realitzarà en català.

Aquesta sessió es realitzarà a través d'Adobe Connect. És oberta i gratuïta, però amb places limitades. Si estàs interessat a apuntar-t'hi, omple el formulari 'HI VULL ASSISTIR'.

T'hi esperem!