Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Vols una primera experiència en el món audiovisual? Parti...
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 30-07-2020 al 14-09-2020

El Clúster Audiovisual de Catalunya convida a estudiants universitaris/àries de tercer any amb motivació i aptituds per a la creació audiovisual a participar en el Pacte del Talent. Es tracta d'una iniciativa que té com a objectiu oferir una primera experiència de professionalització a estudiants que es troben a punt de donar les seves primeres passes en la vida laboral.

Amb la tutorització de professionals del sector, realitzaran projectes audiovisuals en connexió amb companyies emergents de les arts en viu sorgides també de les escoles superiors catalanes, per a les quals el resultat esdevindrà una eina de promoció i visibilització dels seus treballs.

Els projectes es realitzaran abans de finals de novembre de 2020 i no seran remunerats. Posteriorment es mostraran durant la Setmana del Talent Audiovisual a principis de desembre.
Per a més informació podeu escriure a creanext@creanext.com abans del 4 de setembre de 2020.

Més informació:

Pacte del Talent 2020