Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Agenda UPC Arts
Data: Del 01-10-2020 al 31-10-2020

El programa UPC Arts ofereix a la comunitat universitària (estudiants, professorat, personal d’administració i serveis i ‘alumni’) una ‘explosió’ d’activitats i avantatges en l’àmbit cultural i artístic, amb l’objectiu de vincular l’àmbit científic i tecnològic amb les humanitats i la cultura.

El projecte desplega, per una banda, una agenda cultural amb propostes culturals externes a la UPC, adreçada a l’estudiantat però també a la resta de la comunitat universitària, i, d’altra banda, dona visibilitat a l’activitat cultural que es genera a la Universitat al llarg del curs acadèmic i al talent artístic i creatiu dels membres de la comunitat.

Consulta l’agenda amb les properes activitats:

Agenda UPC Arts