Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  #HackSTEM, hackaton virtual per impulsar vocacions STEM
Data: Del 17-10-2020 al 18-10-2020

Siemens Gamesa Renewable Energy en unió amb Spanish Startups llança #HackSTEM, un hackathon virtual per impulsar vocacions en STEM (ciència, tecnologia, enginyeria o matemàtiques, STEM).

L'esdeveniment virtual tindrà lloc els dies 17 i 18 d'octubre i està obert a tots els estudiants d'universitats de l'àmbit de l'enginyeria, la programació, el disseny digital, les telecomunicacions, l'educació i la pedagogia.

El repte consistirà a dissenyar en equip un concepte de videojoc en el qual qualsevol usuari interactuï a través de l'ús actiu de conceptes STEM per resoldre reptes vinculats als Objectius de Desenvolupament Sostenibles (17 ODS) de les Nacions Unides.

El premi serà de 5.000 € per als 3 millors projectes, valorats per un jurat d'experts.

Més informació:

#HackSTEM, hackaton virtual per impulsar vocacions STEM