Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

20/04/2024 24/05/2024

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Lliçó Inaugural dels Estudis del CITM: "The Future of Multimodal Human-Computer Interaction"
Data: 26-10-2020
Horari: 15:30 a 16:30
Lloc: En línia

El dilluns 26 d’octubre, a les 15:30 h, tindrà lloc l’acte d’inauguració oficial del curs 2020-2021 del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

Comptarem amb una lliçó inaugural a càrrec del prestigiós investigador Stephen Brewster, de l'Escola de Ciències de la Computació de la Universitat de Glasgow, expert internacional en Interacció Humà-Computadora (HCI).

La sessió estarà moderada per Sofia Seinfeld, professora del CITM i investigadora.

La Lliçó Inaugural: "The Future of Multimodal Human-Computer Interaction"

En aquesta xerrada, Stephen Brewster presentarà les investigacions en interacció multimodal home-computadora realitzades pel seu grup de recerca, i que es basen a utilitzar els nostres sentits i les nostres capacitats de control per enriquir les interaccions amb la tecnologia. La majoria de les nostres interaccions impliquen mirar pantalles i prémer botons, però els humans som capaços de fer molt més que això. Brewster mostrarà exemples sobre com les noves tecnologies ens poden ajudar a fer coses noves en situacions noves. Per exemple, parlarà de com podem utilitzar la levitació i l’hàptica per crear noves formes d’interacció i com podem fer servir la realitat virtual per canviar la nostra manera d’experimentar els viatges.

La conferència es realitzarà en anglès.

El ponent

Stephen Brewster és professor d'Interacció Humà-Computadora a l'Escola de Ciències de la Computació de la Universitat de Glasgow. La seva investigació se centra en l’HCI multimodal o en l’ús de múltiples modalitats sensorials i mecanismes de control (en particular àudio, hàptica i gestual) per crear una interacció natural més rica entre els humans i la tecnologia. El seu treball té un fort enfocament experimental, en què aplica la investigació perceptiva a situacions pràctiques.

Els treballs actuals tracten les aplicacions de l’hàptica per a ultrasons i aplicacions de realitat virtual i realitat augmentada per a passatgers de vehicles autònoms. És membre de l’acadèmia ACM SIGCHI, orador distingit de l’ACM i membre de la Royal Society d’Edimburg. Va ser president general d’ACM CHI 2019, la conferència més gran en el camp de l’HCI, que es va celebrar a Glasgow.