Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

08/05/2021 19/06/2021

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Cicle: "Tecnologies Emergents i Desigualtats"
Data: Del 20-04-2021 al 01-06-2021
Lloc: Palau Macaya (Passeig de Sant Joan 108, Barcelona)

Coorganitzat per Fundació “la Caixa” i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), amb la col·laboració de Digital Future Society, aquest cicle de diàlegs oberts pretén generar un espai de reflexió al voltant de la relació existent entre les desigualtats i la tecnologia, amb una perspectiva educativa i inclusiva.

El cicle, que s’estendrà del 20 d’abril a l’1 de juny, es realitzarà de forma presencial al Palau Macaya, però també es podrà seguir de forma virtual.

El director del CITM Carles Sora, a més de ser membre del comitè científic, participarà com a ponent en el 2n diàleg: “Desinformació, deep fakes i habilitats digitals”, on analitzarà, juntament amb Simona Levi, presidenta i cofundadora de Xnet i 15MPARATO, els perills de la desinformació i els deep fakes, així com les desigualtats i els biaixos socials que generen aquestes poderoses tecnologies de control.

Més informació:

Cicle: “Tecnologies Emergents i Desigualtats”