Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

08/05/2021 19/06/2021

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Taller: "Captura de Moviment per a Videojocs"
Data: 21-04-2021
Horari: 18:30 a 20:00
Lloc: En línia

La captura de moviment sense marcadors (markerless mocap) és una tècnica potent i molt econòmica que permet agilitzar el procés d'animació de personatges, i que ofereix alhora una alternativa real per a estudis indie i projectes d'estudiants.

En aquest taller, veurem com configurar l'espai de treball, capturar l'animació, transferir-la als nostres personatges i, finalment, testejar-la al motor de joc.

El ponent

Marc Ripoll acumula més de quinze anys d'experiència professional en el sector del disseny 3D, i és fundador & lead designer de l'estudi The Game Forger, empresa dedicada a la creació de videojocs en realitat virtual.

És professor de l'àrea de Disseny 3D al màster Advanced Programming for AAA Video Games i al màster Animation & Digital Arts for AAA Video Games de la UPC School. És docent també al grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM.

INSCRIU-TE AL TALLER