Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  TeamLab al CaixaForum: Art, Tecnologia i Natura
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 15-05-2021 al 09-01-2022
Lloc: CaixaForum Barcelona (Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8, Barcelona)

Des del maig de 2021 fins al 9 de gener de 2022, es podrà gaudir al CaixaForum Barcelona de l’experiència immersiva TeamLab.

TeamLab és un col·lectiu sorgit al Japó l'any 2001 format per professionals de diferents disciplines (art, programació, enginyeria, matemàtica o arquitectura) que investiga les vinculacions entre l'art, la tecnologia, el disseny i la natura amb l'objectiu d'explorar la relació dels individus amb el món que els envolta.

En aquesta ocasió, es proposen 2 experiències immersives, en transformació contínua: Born from the Darkness, a Loving and Beautiful World i Graffiti Nature: Lost, Immersed and Reborn. Són obres obertes interactives, que s'activen i s'actualitzen constantment gràcies a la implicació de les persones que les visiten. El comportament i les accions del públic provoquen canvis en l'espai i generen una creació col·lectiva amb infinites possibilitats imaginatives.

No us ho perdeu!

Més informació: