Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Beques de Recerca 2021 - Estudiants Universitaris Terrassa
Data: Del 07-10-2021 al 31-10-2021

L'Ajuntament de Terrassa ha obert la convocatòria de les beques de recerca per a estudiants del Campus Terrassa Universitària.

Es poden presentar treballs fins al dia 31 d'octubre.

S'hi poden presentar treballs de recerca desenvolupats per alumnat, investigadores i investigadors en el si de departaments o grups de recerca que desenvolupin la seva activitat en els àmbits de la ciència, la tecnologia, la salut, els mitjans audiovisuals o l'humanisme social, així com d'altres disciplines del Campus Terrassa Universitària.

Més informació:

Beques de Recerca 2021