Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

20/04/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Lliçó Inaugural del CITM: "L'Art darrere de GRIS"
Data: 27-10-2021
Horari: 17:30 a 18:30
Lloc: Auditori Municipal de Terrassa (Carrer de Miquel Vives, 2 - 08222 Terrassa)

El dimecres 27 d'octubre, a les 17:30 h, tindrà lloc a l'Auditori Municipal de Terrassa l'acte d'inauguració oficial del curs 2021-2022 del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

Comptarem amb una lliçó inaugural a càrrec de Conrad Roset, director creatiu del premiat videojoc GRIS.

La sessió estarà moderada per Carles Sora, director del CITM, i Marta Fernández, professora i coordinadora del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

La Lliçó Inaugural: "L'Art Darrere de GRIS"

En aquesta sessió, Conrad ens parlarà de la seva trajectòria professional com a il·lustrador, tot aprofundint en l'art del joc GRIS, un videojoc indie de plataformes i puzles que destaca sobretot per la seva proposta gràfica, de gran bellesa visual.

Es tracta de la 1a creació de Nomada Studio, fundat pel mateix Conrad Roset, juntament amb els programadors Adrián Cuevas i Roger Mendoza.

Aquest joc indie va suposar un rotund èxit internacional amb més d'un milió de còpies i nombrosos reconeixements. A Espanya, va arrasar al Gamelab, on se li va atorgar fins a set premis: millor videojoc, millor joc per a PC i per a consola, millor debut, millor àudio, millor direcció d'art i premi de la premsa. A escala internacional, Gris va guanyar el premi a millor joc d'impacte als Game Awards, on també va ser nominat en les categories de millor direcció artística i millor debut independent.

La conferència es realitzarà en català.

El ponent

Conrad Roset
(Terrasa, 1984) és un gran apassionat del dibuix des de molt petit. Després formar-se a l'Escola Joso, va estudiar a la Facultat de Belles Arts de Barcelona. Gràcies a la difusió de les seves il·lustracions per internet va començar a treballar per a la firma de moda Zara. Un any més tard, va donar els seus primers passos com a il·lustrador freelance i des de llavors col·labora amb diverses marques internacionals, agències de publicitat i editorials.

Sempre ha combinat el seu treball d'il·lustrador amb el desenvolupament de diversos projectes artístics i personals. En els últims anys, la seva obra s'ha exposat en diversos museus i galeries, com el Museu d'Art Contemporani (MOCA) de Virginia, l'Spoke Art de San Francisco, l'Steven Kasher Gallery de Nova York, la London Milers i el Show Studio de Londres, la Tipos  Infames de Madrid i l'Artevistas i la Miscelánea de Barcelona.

En l'àmbit docent, és professor d'il·lustració a l'escola BAU i a l'Acadèmia d'Art de Barcelona. Ocasionalment imparteix tallers en centres educatius i galeries i també col·labora amb la Facultat de Belles Arts de Barcelona.

L'any 2017 Roset va fer un gir a la seva carrera i va crear, juntament amb els seus socis Roger Mendoza i Adrián Cuevas, Nomada Studio, que a finals de 2018 va llançar la seva primera producció: GRIS, un videojoc artístic que ha collit un Annie Award, un Game Award i tres nominacions per als Bafta.

En el seu treball personal, destaquen els projectes "Las Musas", una exploració del cos femení que irradia intimitat, misteri i bellesa, i "Nua", exposició creada per a la galeria The Eleven House l'any 2019.