Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

16/02/2022 01/04/2022

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Agenda UPC Arts Novembre
Data: Del 11-11-2021 al 25-11-2021

Coneixes ja totes les activitats culturals del mes d'UPC Arts?

L'agenda del mes de novembre inclou propostes tan interessants com:

• Visita guiada a l’exposició ‘Alimentar Barcelona. Ciutat, proveïment i salut’. MUHBA Barcelona.
  • Obra de teatre: “Aquell dia tèrbol que vaig sortir d'un cinema de l'Eixample i vaig decidir convertir-me en un om” + Presentació UPC Arts a l’estudiantat. Teatre Lliure Montjuïc.
  • Visita guiada a l’exposició ‘Imaginary, una simfonia matemàtica’. Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC.
  • Visita guiada a l’exposició ‘Una MIRada a l’espai’. Cinema i astronàutica. MNACTEC Terrassa.
  • Visita guiada a l’exposició ‘Joan Fontcuberta – Monstres’. Can Framis.

Més informació:

UPC Arts