Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

16/02/2022 01/04/2022

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  25N UPC
Data: 25-11-2021
Horari: 12:00 a 13:30

El Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones se celebra el 25 de novembre de cada any i està reconegut per l'Organització de les Nacions Unides (l'ONU).

La UPC vol aconseguir que l'entorn universitari sigui segur i respectuós per a totes les persones.

Amb motiu de la commemoració del 25N, la UPC ens proposa aquests actes:

• 12h00. Minut de silenci i lectura del Manifest 25N de la Comissió Dones i Ciència a càrrec del rector Crespo. Us animem a sumar-vos al minut de silenci a la porta de l'edifici on desenvolupeu la vostra activitat en la UPC.
Activitats en línia, prèvia inscripció:

• 12h30. Salutació de la Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat, Josefina Antonijoan.
  • 12h45. Xerrada: "Erradicant les violències masclistes: reptes actuals i de futur". Aina Troncoso, psicòloga de l'Associació CONEXUS.

Inscripcions: