Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

16/02/2022 01/04/2022

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Setmana del Talent Audiovisual 2021
Data: Del 30-11-2021 al 03-12-2021

Del 30 de novembre al 3 de desembre, endinsa't a la indústria de l'entreteniment digital en aquesta cita que, un any més, recull les tendències més candents del panorama audiovisual.

La Setmana del Talent Audiovisual engloba una sèrie d’activitats adreçades a connectar el nou talent emergent dels centres universitaris en l’àmbit audiovisual amb professionals de tot el sector.

La seva activitat principal és el Pitching Audiovisual i acull també altres activitats com el mercat de nous professionals, tallers, conferències i sessions de networking.

Més informació:

Setmana del Talent Audiovisual 2021