Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

16/02/2022 01/04/2022 30/04/2022

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Concurs d'il·lustració digital GRAFFIO
Data: Del 10-01-2022 al 28-02-2022

Organitzat per CITM Students Community i amb el suport de l’empresa XP-PEN, aquest concurs promou la participació activa de tots els estudiants/es del Centre. GRAFFIO Art Contest busca donar visibilitat als seus projectes d’il·lustració més personals, i fomentar alhora el sentiment de comunitat entre l’alumnat amb l’organització de noves activitats no curriculars.

Hi haurà quatre guanyadors. Els premis, concretament, seran:

• Primer premi – Artist 22 2nd
  • Segon premi – Artist 15.6 pro
  • Tercer premi – Deco pro MW
  • Menció especial – Deco pro SW

Els treballs dels quatre guanyadors escollits per un jurat professional, juntament amb un cinquè escollit pel públic, seran impresos i s’exposaran al hall del CITM.

El termini per participar en el concurs finalitza dilluns 28 de febrer, a les 23:59 h. Els guanyadors s’anunciaran el 10 de març.

Més informació i inscripcions:

Concurs GRAFFIO