Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Classe Magistral en Intel·ligència Artificial
Data: 24-01-2022
Horari: 09:30 a 12:30
Lloc: En línia

En el marc de la celebració del 120 aniversari de l’ESEIAAT, el Centre ha organitzat un cicle de conferències titulades “L’enginyeria al cor de la societat” que plantegen com a fil conductor la connexió de la tecnologia i l’enginyeria amb aspectes de caràcter cultural social i humanístic.

Dilluns dia 24 de gener, de 9:30 h fins a les 12:30 h, tindrà lloc una classe magistral d'Intel·ligència Artificial a l'Auditori 1 de l'edifici TR5 del Campus de Terrassa.

El ponent és el Prof. Dr. Ramon López de Mántaras, informàtic i físic. Enginyer Tècnic en Electrònica per la Universitat de Mondragón, Doctor en Física per la Universitat Paul Sabatier de Toulouse (França), Master of Science en Informàtica per la Universitat de Califòrnia Berkeley i Doctor en Informàtica per la Universitat Politècnica de Catalunya. Professor d'Investigació del Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC), director de l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial i "Chancelor’s Distinguished Visiting Professor" de la University of Technology Sydney. Professor extern de la University of Technology Sydney i de la Western Sydney University.

• CONFERÈNCIA 1: “Progressos, Desafiaments i Riscos de la Intel·ligència Artificial (IA)”
Auditori 1 (TR6) – De 9:30 h a 11:00 h.

• CONFERÈNCIA 2: “Cap a la Creativitat Computacional, Exemples d’Aplicacions de la IA a l’Art”
Auditori 1 (TR6) – D'11:00 h a 12:30 h.

L’acte es podrà seguir en línia a través d’aquest enllaç de Google Meet: https://meet.google.com/qih-ydsk-wjj.