Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

28/05/2022

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open class: "Rendering Shadows in Videogames"
Data: 25-05-2022
Horari: 18:00 a 19:30
Lloc: FIB - Facultat d'Informàtica de Barcelona (Edifici B6 del Campus Nord - c/Jordi Girona Salgado 1-3, Barcelona)

El renderitzat d'ombres és una de les principals tècniques de qualsevol motor gràfic. En aquesta open class resumirem les principals tècniques que han estat utilitzades en diferents motors de videojocs des dels seus inicis fins avui, posant especial atenció en una tècnica anomenada shadow mapping. Veurem per què shadow mapping s'ha convertit en la tècnica més emprada en els videojocs actuals i explicarem la tècnica amb prou detall per poder programar-la en un motor o demo.

El ponent

Carlos Fuentes
, Senior Rendering Engineer a Codemasters.

Carlos Fuentes és enginyer informàtic per la UAB i màster en Videojocs per la UPF. Acumula una experiència de més de 17 anys a la indústria dels videojocs, com AI Programmer a Pyro Studio, Lead Programmer i Graphics & Animation Programmer a Digital Legends i ara a Codemasters. També és docent del màster en Advanced Programming in AAA Videogames i al màster Animation & Digital Arts for AAA Video Games de la UPC School.

INSCRIU-T'HI