Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Acte Institucional UPC 25N
Data: 25-11-2022
Horari: 12:00 a 13:30
Lloc: Biblioteca Rector Gabriel Ferraté - Campus Nord UPC (c/ Jordi Girona 1-3, 08034 Barcelona)

El Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones se celebra el 25 de novembre de cada any i està reconegut per l'Organització de les Nacions Unides (l'ONU).

La UPC vol aconseguir que l'entorn universitari sigui segur i respectuós per a totes les persones. Per això, ha preparat un acte institucional.

Peu de carrer- davant Biblioteca Rector Gabriel Ferraté:

• 12h. Minut de silenci
  • 12:05h. Salutació i lectura del Manifest 25N de la comissió Dones i Ciència del CIC, per part del rector Daniel Crespo i de membres del consell d'Estudiantat i delegacions d'estudiantat (DAC i DAET).
Planta 3a Biblioteca:

• 12:10h. Eines d'intervenció per a l'erradicació de la violència contra les dones a la UPC: recursos, novetats i experiències. A càrrec de la vicerectora Josefina Antonijuan i membres del Consell d'Estudiantat de la UPC.
  • 12: 25h. Xerrada: "Per una universitat lliure de violència masclista", a càrrec de la psicòloga Aina Troncoso.
  • 12:50h. Concert del grup musical l'Arannà.
  • 13:15h. Cartell conjunt 'No a la Violència de Gènere' i Refrigeri.
  • 13:30h. Fi de l'acte.

Inscripcions: