Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Lliçó Inaugural del CITM: "Creativitat Digital. Made for the Curious"
Data: 29-11-2022
Horari: 12:30 a 13:30
Lloc: Plató del CITM (c/ de la Igualtat 33, Terrassa)

El dimarts 29 de novembre, a les 12:30 h, tindrà lloc al Plató del CITM l'acte d'inauguració oficial del curs 2022-2023 del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

Comptarem amb una lliçó inaugural a càrrec de Pep Salazar, director de l'OFFF Festival, el festival de creativitat, art i disseny digital més important de Barcelona.

La sessió estarà moderada per Carles Sora, director del CITM.

La Lliçó Inaugural: "Creativitat Digital. Made for the Curious"

La digitalització del nostre entorn és una realitat cada cop més dinàmica i amb moltes sorpreses per viure. La velocitat de la implementació del món digital i la seva fusió amb el món analògic és inabastable. La intersecció de l'art i la creativitat en el món digital i l'analògic fan una mica més humana la tendència a la digitalització total.

El ponent

Pep Salazar

Director i propietari del Festival de Creativitat Digital i Disseny OFFF, amb 19 edicions a Barcelona i més de 20 edicions a diverses ciutats com NYC, Tel-Aviv, Londres, París, Viena, Pequín, Mèxic o Mont-real, entre d'altres.

Ha estat director del Mobile World Center, espai dedicat a l'anàlisi i la visualització de les tecnologies de la connectivitat en l'àmbit social i cultural.

Coordinador acadèmic del postgrau en Producció i Gestió d'Esdeveniments i Festivals de la UB. La seva experiència docent s'estén també l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya), on imparteix assignatures en gestió de la innovació, organització de concerts i actualitat, i l'ESDI, on és docent en disseny de projectes. En els seus 20 anys de carrera, ha liderat projectes en les indústries creatives, en l'àmbit públic i privat i a escala internacional, com ara Sonar, Teatre Lliure, CCCB, La Fura dels Baus, L'Auditori, Auditori de Girona, Cultura 03, Mobile World Congress, entre d'altres.

Postgraduat en Gestió i Polítiques Culturals per la Universitat de Barcelona, i per la City University de Londres en Arts Management.