COVID-19 protocols for activities at the CITM

These protocols are subject to ongoing review. All teachers and students at the CITM must ensure compliance with them.

Open Days

16/02/2022 01/04/2022 30/04/2022

Go
Campus in maintenance
User and / or password incorrect
You have no active environment
Your access has been restricted. Consultation with the department of administration
Due to technical problems, the virtual campus is inaccessible. We are working to solve it. Sorry for the inconvenience.
Home   >  Events  >  Semana del Talento Audiovisual 2021
Date: From 30-11-2021 to 03-12-2021

Del 30 de noviembre al 3 de diciembre, adéntrate en la industria del entretenimiento digital en esta cita que, un año más, recoge las tendencias más candentes del panorama audiovisual.

La Semana del Talento Audiovisual engloba una serie de actividades dirigidas a conectar el nuevo talento emergente de los centros universitarios en el ámbito audiovisual con profesionales de todo el sector.

Su principal actividad es el Pitching Audiovisual y acoge también otras actividades como el mercado de nuevos profesionales, talleres, conferencias y sesiones de networking.

Semana del Talento Audiovisual 2021