• Sou a
Del 01-07-2010 al 31-10-2010
-

-

El Centro Reina Sofía convoca el III Concurs Internacional de Fotografia sobre Violència, enguany dedicat als Drets Humans, és a dir, aquelles llibertats, facultats i reivindicacions inherents a l'ésser humà, sense distinció de nacionalitat, sexe, ètnia, religió, llengua, etc.

El concurs està obert a estudiants, amateurs i professionals de totes les nacionalitats i països de residència. Abans del 31 d'octubre de 2010, els concursants hauran de presentar treballs originals, que no hagin participat en altres concursos, en qualsevol de les tècniques possibles (clàssica, digital, collage, intervinguda, blanc i negre, etc.).

Un jurat compost per professionals de la fotografia i experts en violència valorarà la creativitat i la sensibilitat amb què s'abordi el tema dels drets humans i determinarà els guanyadors dels premis següents:

1r. premi de 2.000 euros
2n. premi de 1.000 euros
3r. premi Càmera Digital Lumix - Panasonic
4t. premi Càmera Digital Lumix - Panasonic
5è. premi especial Centre Reina Sofía: 500 euros i una Càmera Digital Lumix - Panasonic
Cinc mencions especials

Més informació: