• Sou a
03-11-2011
-

-

El dia 3 de noviembre de 2011 arriba BiomediCine 2011, la primera mostra de vídeo biomèdic de l'Hospitalet de Llobregat, un esdeveniment adreçat tant a estudiants de qualsevol especialitat del món del cinema i l'animació com pels estudiants de ciències de la salut i biomèdiques, per promoure i fer difusió del món científic i biotecnològic.

En aquest primera edició es presentaran vídeos i documentals de biomedicina premiats al certamen de cinema científic VIDEOMED de Badajoz, segments del programa 'Què, Qui, Com', així com diferents vídeos d'àmbit científic fets per diverses universitats i facultats d'audiovisuals.

Després del visionat de vídeos, es durà a terme una taula rodona on es debatran les característiques i bones pràctiques a l'hora de produir aquest tipus d'obres, amb l'objectiu d'oferir als participants les bases per dur a terme amb eficiència i rigor els seus treballs audiovisuals.

La primera edició d'aquest esdeveniment és fruit de la col·laboració entre Biopol'H, l'Hospital Universitari de Bellvitge i la Universitat de Barcelona i s'emmarca en la 3a edició de BioAgora.

Tags: