Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Creative CITM "Castells de naips. L'aventura de crear el teu propi estudi de videojocs"
Data: 06-05-2014
Horari: 18:30 a 19:30
Lloc: Casa de Cultura de Sant Cugat (c/ de Castellví 8, Sant Cugat del Vallès)

El proper dimarts 6 de maig, a les 18.30h, tindrà lloc a la Casa de Cultura de Sant Cugat (c/de Castellví 8, Sant Cugat del Vallès) el Creative CITM: "Castells de naips. L’aventura de crear el teu propi estudi de videojocs", a càrrec de Kevin Cerdà, game designer i writer de Beautifun Games. Kevin Cerdà ens explicarà el seu recorregut personal en l'àmbit dels videojocs: els seus inicis formant-se amb el màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School, la creació del seu primer projecte professional i com, finalment, va decidir emprendre l’aventura de cofundar el seu propi estudi de videojocs, BeautiFun Games, sota el segell del qual han llançat l’exitós joc de Nihilumbra, considerat dels millors jocs de l'any 2012 per Apple, guanyador de premis com el premi Gamelab al millor disseny o el Fun & Serious Festival i gaudit per milers de persones arreu del món.

Anècdotes, conclusions, moralitats i dogmes de la mà d’aquest exitós emprenedor de la indústria dels videojocs sobre com enfrontar-se a aquest fantàstic, però competitiu món.

El primer CreativeCITM es centra en el sector dels videojocs, un dels àmbits d'expertesa del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC, que a partir del proper any acadèmic 2014-2015 posa el marxa un nou Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

No t’ho perdis!