Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Creative CITM "El repte de crear una gran aventura. Desafío Champions Sendokai: una història transmèdia"
Data: 12-11-2014
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)

El proper dimecres 12 de novembre de 2014, a les 18h, tindrà lloc al CITM (c/de la Igualtat 33, Terassa) una nova edició del nostre cicle de conferències en obert Creative CITM, amb la sessió: "El repte de crear una gran aventura. Desafío Champions Sendokai: una història transmèdia", a càrrec de l’estudi Kotoc Produccions.

Els responsables del estudi Frederic Córdoba Schwaneberg i David Diéguez Redondo exposaran el recorregut de Kotoc Produccions fins a crear una marca audiovisual destacada a nivell mundial, amb l’accent posat en la seva gran producció Desafío Champions Sendokai, una sèrie d’animació única, un univers totalment transmèdia. Desafío Champions Sendokai (Sendokai Champions en anglès i Campions Sendokaien a Llatinoamèrica) és una sèrie d'animació espanyola, coproduïda per Kotoc i RTVE, estrenada el 9 d'abril de 2013 a Espanya per la cadena Clan i a Hispanoamèrica el 3 juny 2013 per Cartoon Network . La sèrie es compon de 52 episodis de 12 minuts cadascun. De moment s'ha emès a Espanya i en diversos països d'Hispanoamèrica. Des d'octubre de 2013 s'emet també als EUA a través de la cadena Vortex i a Portugal amb la col·laboració de Canal Panda.

Des que Kotoc Produccions va ser fundat l'any 2006, Freddy Córdoba com a director de l'estudi i David Diéguez, com a productor executiu, han creat al costat del seu equip sèries d'animació, campanyes publicitàries i videojocs que es difonen internacionalment per les televisions de tot el món, també a través d'internet i aplicacions mòbils amb l'objectiu de crear universos transmèdia capaços d'entretenir i seduir el públic actual. El seu treball ha estat reconegut en nombroses ocasions amb premis tan rellevants com els Goya, els LAUS, el PromaxBDA, el Mipcom, el premi Art Futura i el Gamelab, entre molts altres.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs al marge d'aquestes línies. Places limitades.