El programa de TVE El Escarabajo Verde i el CITM col·laboren en la realització d’un espai sobre el Parc Vallparadís de Terrassa

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia es posarà en contacte amb els alumnes del Centre perquè tres o quatre candidats, evidentment amb un professor del CITM,  participin en aquesta sessió fotogràfica, que es realitzarà en el tram del Parc Vallparadís que hi ha just davant del Campus UPC a Terrassa, un espai verd al bell mig de la ciutat que acull infinitat d’activitats i que, en aquest cas, exemplificarà la connexió entre la vida urbana i la Universitat.

Així mateix, des de el programa han demanat fotografies que els alumnes hagin realitzat sobre el Parc Vallparadís, ja siguin de moda, fotomacrografia, natura, paisatge o bé, reportatge. Aquestes fotografies estaran incloses en el mateix programa, i publicades i signades per l’autor al web de l’espai de la 2 de Televisió Espanyola El Escarabajo Verde.

La gravació del programa es realitzarà la setmana del 21 al 25 de gener de 2013.

Més informació sobre el programa:

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb