El programa de TVE El Escarabajo Verde i el CITM col·laboren en la realització d’un espai sobre el Parc Vallparadís de Terrassa

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia es posarà en contacte amb els alumnes del Centre perquè tres o quatre candidats, evidentment amb un professor del CITM,  participin en aquesta sessió fotogràfica, que es realitzarà en el tram del Parc Vallparadís que hi ha just davant del Campus UPC a Terrassa, un espai verd al bell mig de la ciutat que acull infinitat d’activitats i que, en aquest cas, exemplificarà la connexió entre la vida urbana i la Universitat.

Així mateix, des de el programa han demanat fotografies que els alumnes hagin realitzat sobre el Parc Vallparadís, ja siguin de moda, fotomacrografia, natura, paisatge o bé, reportatge. Aquestes fotografies estaran incloses en el mateix programa, i publicades i signades per l’autor al web de l’espai de la 2 de Televisió Espanyola El Escarabajo Verde.

La gravació del programa es realitzarà la setmana del 21 al 25 de gener de 2013.

Més informació sobre el programa: