CITM STUDENTS COMMUNITY

La CITM Students Community és una associació d’estudiants que té com a objectiu reunir i organitzar l’alumnat per fer esdeveniments i dinamitzar el centre. És una iniciativa per i per a alumnes fora de l’àmbit curricular. Dins la CSC tenim activitats com ara GRAFFIO, un concurs d’il·lustració CITM, i la Game Jam.

GRAFFIO és un concurs d’il·lustració dut a terme per la CITM Students Community, la finalitat del qual se centra a reforçar la cohesió del centre i fomentar i premiar la creativitat de l’alumnat a través de projectes fora de l’àmbit acadèmic. Els treballs d’edicions anteriors estan exposats al hall del centre.

La Gran CITM Game Jam és una iniciativa creada i organitzada per alumnat del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia que consisteix en una trobada presencial d’alumnes que té com a propòsit la creació d’un videojoc o més en un curt període de temps, normalment entre 24 i 48 hores.

Twitter: @citmstudents
Instagram: @citm_students