4a EDICIÓ – FEBRER 2021

La 4a CITM Game Jam es va celebrar els dies 4 i 5 de febrer de 2021, en modalitat virtual. La temàtica d’aquesta edició va estar centrada en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), i en concret en la inclusió i desenvolupament de la dona en les àrees STEAM.

Aquesta 4a CITM Game Jam va formar part del programa d’activitats del 50è aniversari de la Universitat Politècnica de Catalunya i, per aquest motiu, va estar oberta a tot l’estudiantat de la UPC. En total, hi van participar 73 persones agrupades en 14 equips.

El jurat va estar format per les professores del CITM Marta Fernández i Arantzazu del Castillo i per Daniela Tost, investigadora en serious games i directora del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica de la UPC.

Projectes premiats en la 4a edició de la CITM Game Jam:

Premi Millor Joc:

Nom joc: Stigma