Alumnes del Grau en Multimèdia col·laboren amb el LipdUPC

Com és habitual en aquest tipus de vídeos, la filmació del LipdUPC es va fer en un únic pla seqüència, una tècnica en què la càmera roda sense interrupcions, usant el tràveling i diferents grandàries de plans i angles de càmera, per seguir els personatges i recórrer un escenari.

A la complexitat d’aquesta tècnica s’hi ha d’afegir el gran nombre d’actors no professionals que hi van intervenir, 350 treballadors de la UPC, ballant i cantant en playback al ritme de Hot’n’Cold de Katy Perry.

Tot plegat va requerir un gran esforç de coordinació (actors, càmera, il·luminació, etc.). L’equip d’alumnes del CITM va treballar en sessions preparatòries durant dues setmanes cada tarda i el dia 23 d’abril es va filmar el vídeo de 4:56 minuts. El lipdub els ha permès posar en pràctica els seus coneixement i aprendre molt d’aquesta experiència, que qualifiquen de “gratificant” pel “bon rotllo” que es va generar i la il·lusió creixent que va despertar entre tots els participants.

Els treballadors de la UPC van voler celebrar així la diada de Sant Jordi i apuntar-se a la moda dels lipdub d’empresa o d’universitat. Divuit dies després de publicar-lo a Youtube, el LipdUPC ja ha rebut més de 58.000 visites.