Concurs de Videojocs Three Headed Monkey Awards 2020

Obertes les inscripcions per al concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards (3HMA), un certamen impulsat des de la UPC School que arriba a la vuitena edició consecutiva per premiar els millors projectes d’estudiants, joves desenvolupadors i petits estudis indie de recent creació en l’àmbit dels videojocs. Per a les categories de Best Game Award, Big Picture Award, Best Mobile Game Award i Audience Award es repartiran 7.500 € en premis.

3HMA20-blogAquests són els premis d’aquesta edició:

• Best Game Award – Social Point. Millor videojoc triat pel jurat, amb una dotació de 3.000 €. Serà per al videojoc que destaqui per la seva proposta d’entreteniment amb independència de la seva complexitat tècnica o detall a nivell gràfic, o per la suma de criteris com disseny, innovació, projecte tancat, direcció artística, so o repte tecnològic.
  • Best Mobile Game Award. Millor videojoc desenvolupat per a una plataforma mòbil o tablet. Premi de 1.500 €.
  • Big Picture Award. Novetat del concurs per a aquesta 8a edició. Premi especial per al videojoc que destaqui per una aplicació de major espectre que l’entreteniment. Contribueix a alguna causa, dignifica valors, és inclusiu o treballa la conscienciació o l’aprenentatge. Premi de 1.500 €.
  • Audience Award. Videojoc més votat pel públic a través del web upcvideogames.com, amb una dotació de 1.500 €.

El termini per presentar els projectes acaba el 3 de març de 2020.

El divendres 12 de juny es realitzarà a l’Auditori Vèrtex UPC la Jornada 3HMA 2020, un esdeveniment especial de videojocs amb zona de networking amb els projectes finalistes, la gala de lliurament de premis i moltes sorpreses més.

Participa amb el teu projecte a: