Èxit del CITM a Sonimagfoto 2007

En aquesta darrera edició, l’Aula Digital, organitzada pel Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia en col·laboració amb Adobe Systems Ibérica, va acollir 26 sessions teòrico-pràctiques on es van presentar les noves tècniques en captació, tractament i postproducció d’imatges, així com les noves tecnologies d’imatges generades per ordinador.

L’estand del CITM va acollir, per una banda, una exposició de fotografies fetes per estudiants del Centre; així com un petit taller on els visitants van poder fotografiar-se a sobre d’una Harley Davidson, i després retocar ells mateixos les imatges amb l’ajuda d’alguns estudiants. Tant l’Aula Adobe com l’estand del CITM van tenir un gran èxit de públic.

Sonimagfoto és el primer saló a Espanya del sector i el segon d’Europa. En els cinc dies que va durar el certamen es van presentar més de quatre-centes marques a cent vuitanta estands amb totes les novetats en imatge de consum i imatge professional; a més, a través de l’Aula Digital es van poder conèixer els últims avenços en tecnologia digital.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb