Èxit del CITM a Sonimagfoto 2007

En aquesta darrera edició, l’Aula Digital, organitzada pel Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia en col·laboració amb Adobe Systems Ibérica, va acollir 26 sessions teòrico-pràctiques on es van presentar les noves tècniques en captació, tractament i postproducció d’imatges, així com les noves tecnologies d’imatges generades per ordinador.

L’estand del CITM va acollir, per una banda, una exposició de fotografies fetes per estudiants del Centre; així com un petit taller on els visitants van poder fotografiar-se a sobre d’una Harley Davidson, i després retocar ells mateixos les imatges amb l’ajuda d’alguns estudiants. Tant l’Aula Adobe com l’estand del CITM van tenir un gran èxit de públic.

Sonimagfoto és el primer saló a Espanya del sector i el segon d’Europa. En els cinc dies que va durar el certamen es van presentar més de quatre-centes marques a cent vuitanta estands amb totes les novetats en imatge de consum i imatge professional; a més, a través de l’Aula Digital es van poder conèixer els últims avenços en tecnologia digital.