Participa al Networking Talent Day del Campus UPC Terrassa!

UPC Alumni organitza per al proper dimecres 29 de novembre un Networking Talent Day al Campus de Terrassa. Aquesta sessió s’adreça als titulats i als estudiants d’últims crèdits de grau, màster i doctorat de la UPC, amb l’objectiu de posar-los en contacte amb empreses que cerquen perfils professionals relacionats amb els àmbits de coneixement de la Universitat.

NTDEl Networking Talent Day proporciona a les més de 30 empreses que participaran una nova oportunitat per conèixer el talent que es genera a la UPC. Al llarg de la jornada i amb una dinàmica regulada pels organitzadors, els assistents interactuen amb les empreses que els interessen a través de trobades en grups reduïts i de networking lliure.

NetworkingTalentDayCom participar

Per participar, és necessari omplir el formulari de participació amb les teves dades personals, indicant les teves preferències d’empreses amb què et vols trobar durant l’esdeveniment. El mateix dia 29 de novembre hauràs de fer la selecció definitiva de les empreses. Així que, caldrà arribar amb temps suficient per finalitzar la teva inscripció. Recordeu portar el currículum vitae per lliurar-lo a les empreses participants!

Més informació:

Networking Talent Day al Campus UPC Terrassa