Pep Salazar, director de l’OFFF Festival, impartirà la lliçó inaugural del curs 2022-2023

El dimarts 29 de novembre, a les 12:30 h, tindrà lloc a l’Auditori Municipal de Terrassa l’acte d’inauguració oficial del curs 2022-2023 del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM). Tindrem el plaer de comptar amb l’accelerador cultural i director de l’OFFF Festival Pep Salazar, que ens oferirà la lliçó inaugural d’aquest curs acadèmic. Us hi esperem!

Sota el nom de “Creativitat Digital. Made for the Curious“, la ponència ens oferirà un viatge a la intersecció de lart i la creativitat en el món digital i l’analògic, amb una visió que busca humanitzar la tendència a la digitalització total. La velocitat de la implementació del món digital i la seva fusió amb el món analògic agafa dimensions inabastables, un dinamisme accelerat i moltes sorpreses per viure en el món de la creativitat digital.

El ponent

Pep Salazar.  Director del Festival de Creativitat Digital i Disseny OFFF, amb 19 edicions a Barcelona i més de 20 edicions a diverses ciutats com NYC, Tel-Aviv, Londres, París, Viena, Pequín, Mèxic o Mont-real, entre d’altres.

Ha estat director del Mobile World Center, espai dedicat a l’anàlisi i la visualització de les tecnologies de la connectivitat en l’àmbit social i cultural.

Coordinador acadèmic del postgrau en Producció i Gestió d’Esdeveniments i Festivals de la UB. La seva experiència docent s’estén també l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya), on imparteix assignatures en gestió de la innovació, organització de concerts i actualitat, i l’ESDI, on és docent en disseny de projectes. En els seus 20 anys de carrera, ha liderat projectes en les indústries creatives, en l’àmbit públic i privat i a escala internacional, com ara Sonar, Teatre Lliure, CCCB, La Fura dels Baus, L’Auditori, Auditori de Girona, Cultura 03, Mobile World Congress, entre d’altres.

Postgraduat en Gestió i Polítiques Culturals per la Universitat de Barcelona, i per la City University de Londres en Arts Management.

INSCRIPCIONS A LA LLIÇÓ INAUGURAL 2022-2023