Projecte de formació on line CITM – CTUG.

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) de la UPC i el Centre Tecnològic Universitari de Granollers, han organitzat una interessant experiència de formació d’estudiants de batxilerat que es desenvoluparà utilitzant la plataforma del CITM per a la formació on line i el mètode d’aprenentatge basat en projectes. Aquesta iniciativa de formació on line s’ha iniciat el dia 29 de març de 2009.
Professors i professores del CITM fan classes on line als estudiants de batxillerat de l’IES Celestí Bellera i de l’IES Carles Vallbona. .Els estudiants seguiran les classes on line des de les instal·lacios del CTUG.
La formació gira entorn al desenvolupament d’un projecte audiovisual. Per a desenvolupar aquest projecte, els estudiants treballen en equip i els professors i professores els expliquen conceptes i procediments necessaris i orienten i supervisen el treball a més de proporcionar-lis documents i material d?estudi.
El mètode que aplica el CITM per a la formació on line combina les classes en directe amb professors mitjançant videoconferència, la possibilitat de compartir documents i l’ús de pisarres electròniques, entre altres opcions per el desenvolupament de les activitats formatives.
Aquesta experiència es desenvolupa en el marc d’un conveni de col·laboració entre el CITM i el CTUG que té com a objectiu principal la innovació en la formació.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb