Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Beca per a estudiants de fotografia
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 03-06-2008 al 30-06-2008

L'Associació de Fotògrafs Professionals de Lleida atorgarà una beca de 7.000 euros per a la realització i producció d'una exposició eminentment fotogràfica dins el marc de la mostra EMERGENT 2009. S'hi pot presentar qualsevol estudiant a partir de 18 anys que cursi en l'actualitat els seus estudis en el territori català.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?