Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  El Centre Universitari de la Visió de la UPC comença la c...
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 18-12-2008 al 02-02-2009

Aquesta promoció s'adreça exclusivament a: - persones que actualment no portin lents de contacte, - persones que estiguin interessades en canviar el tipus de lents que utilitzen. Les adaptacions les faran estudiants de tercer curs, sota la supervisió de professors. Algunes vegades calen 2 o 3 visites per finalitzar l'adaptació. En finalitzar l'adaptació, si aquesta ha estat exitosa, es facilitaran a l'usuari el primer parell de lents de contacte convencionals, lents de contacte de reemplaçament freqüent per als sis primers mesos o noranta (90) parells de lents diàries.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades