Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  V FESTIMATGE 2010 A CALELLA
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 01-04-2010 al 25-04-2010

De l'1 al 25 d'abril arriba el V Festival de la Imatge de Calella. La localitat del Maresme rep per cinquè any consecutiu un exclusiu festival dedicat a la fotografia, les arts gràfiques i la imatge animada.

Entre les activitats programades, es troben una quarantena d'exposicions fotogràfiques ubicades en diferents punts del municipi, que volen emfatitzar l'aspecte històric, estètic i reivindicatiu de la fotografia, així com una sèrie de tallers de formació i divulgació sobre el món de la imatge. Tanmateix, estan també programades activitats diverses entorn al món del cinema: projeccions de curtmetratges, cinema recuperat, tallers de cinema als centres escolars, així com la trobada internacional de cinema 9.5.

El Festival està organitzat per Foto-Film Calella, amb la col·laboració del departament de cultura de l'Ajuntament de Calella. Foto-Film és una entitat cultural sense ànim de lucre fundada l'any 1966 i que es dedica a la promoció, divulgació i popularització de la imatge a través de totes les seves formes d'expressió: gràfica, el cinema, el vídeo, oberta a noves tendències. L'entitat forma part de la Federació Catalana de Fotografia i realitza un gran volum d'activitats formatives i de difusió social en aquests àmbits.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?