Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS CURTS & DRUGS
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 01-09-2010 al 01-11-2010

Si tens entre 18 i 35 anys i resideixes a Catalunya, pots participar en el concurs de vídeos de 3 minuts sobre el consum de drogues i els seus riscos associats. El termini de presentació de vídeos s'ha prorrogat fins el dia 1 de novembre de 2010.

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya convoca el Concurs CURTS & DRUGS per crear una campanya de sensibilització i promoure la reducció de riscos associats al consum de drogues en espais d'oci nocturn.

El jurat, format pel director de cinema Cesc Gay i 4 tècnics destacats en prevenció, premiarà 10 produccions amb les categories següents:

- Premi al Millor Curt, amb 1.500 euros (escollit pel jurat);
- Premi del Públic amb 1.000 euros (escollit pel públic);
- Premi a la Millor Idea Original amb 500 euros (escollit pel jurat);
- Premi al Finalista amb 1 xec regal de 100 euros, per a cadascun dels 7 escollits.

S'accepten curts gravats amb qualsevol càmera (càmera de vídeo, càmera fotogràfica, telèfon mòbil...) o documents audiovisuals d'animació. El format de les obres pot ser MP4, AVI, MOV, MPEG, DV, 3GP i FLV, tot i que el més recomanable és l'MP4.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?