Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Premis per a la pau i la transformació social
Data: Del 30-04-2013 al 31-05-2013

Des de Moviment per la Pau MPDL convoquem els primers Premis Universitaris per la Pau i la Transformació Social. Els premis van dirigits a estudiants de primer, segon i tercer cicle de comunicació i altres ciències socials a universitats catalanes, que es poden presentar en dues modalitats: reportatge escrit i fotoreportatge. L’objectiu és reconèixer treballs periodístics que expliquin conflictes socials propers amb rigor i que afavoreixin la transformació social. El termini per a presentar-se finalitza el 31 de maig.

Més informació:

Premis Universitaris per la Pau i la Transformació Social

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?