Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Premis per a la pau i la transformació social
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 30-04-2013 al 31-05-2013

Des de Moviment per la Pau MPDL convoquem els primers Premis Universitaris per la Pau i la Transformació Social. Els premis van dirigits a estudiants de primer, segon i tercer cicle de comunicació i altres ciències socials a universitats catalanes, que es poden presentar en dues modalitats: reportatge escrit i fotoreportatge. L’objectiu és reconèixer treballs periodístics que expliquin conflictes socials propers amb rigor i que afavoreixin la transformació social. El termini per a presentar-se finalitza el 31 de maig.

Més informació:

Premis Universitaris per la Pau i la Transformació Social

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?