Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  EXPOSICIÓ: TRANSFERS: NU/NATURALESA
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 03-03-2014 al 30-03-2014

L'alumna del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM, Cristina García Valencia, exposa el seu treball fotogràfic Transfers: Nu/Naturalesa a la seu dels Amics de les Arts de Terrassa. Aquesta col·lecció fotogràfica gira al voltant de la fusió de dos tipus d’imatges: el nu i la naturalesa, integrades en una mateixa fotografia.

El nu es una referència directa al naixement i la idea de la fusió amb imatges de naturalesa mostra la idea de creixement i la recerca d'un paradís orgànic on la vida es mostra en totes les seves forces.

L’ exposició es podrà veure des de el 3 al 30 de març de 2014 a la seu de les Amics de les Arts (c/ Teatre 2, Terrassa).

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?