Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  BEQUES FUNDACIÓN ONCE
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 15-07-2014 al 20-09-2014

El programa de Beques "Oportunidad al Talento" sorgeix de la vocació de la Fundació ONCE per la inclusió social i la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat i la seva aposta pel foment de l'educació inclusiva.

Podran sol·licitar les beques i ajudes previstes en el programa, tots els/les estudiants i titulats/des universitaris/es que tinguin nacionalitat espanyola i una discapacitat legalment reconeguda igual o superior al 33%. Hi ha beques per a mobilitat transnacional i màster, per a doctorat i per a investigació.

El programa tindrà un finançament màxim de fins a 300.000 euros per al curs acadèmic 2014-2015.

Més informació:

Programa de Beques "Oportunidad al Talento"

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?