Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  13È CONCURS DE LA CARPETA UPC
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 11-11-2015 al 27-11-2015

La UPC ha posat en marxa el 13è Concurs per escollir la carpeta que es lliurarà als estudiants durant el curs 2016/2017.

Poden participar els matriculats i matriculades a la UPC el curs 2015/2016 en Estudis de grau, 1r i 2n cicles, màsters o doctorats en centres propis i centres adscrits que no tenen carpeta pròpia i utilitzen la carpeta UPC, entre els quals es troben els estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

El curs que ve, la teva IDEA i el teu disseny pot guanyar i convertir-se en la carpeta de la UPC que duran 30.000 estudiants i que veuran milers de persones arreu.

Premis per al guanyador o guanyadora del concurs IDEA!:

• La reproducció del seu disseny en les carpetes que imprimirà la UPC i donarà a l'estudiantat el curs 2016/2017.
  • Una tauleta.
  • Ajut de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l'any acadèmic 2016/2017 en estudis oficials a centres propis de la UPC, per un valor màxim de 2.000€.
Entra en el web, mira’t les bases i participa-hi: tens temps fins al 27 de novembre.

Més informació:

13è Concurs de la Carpeta UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?