Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Jornada de Coneixement 1,2, 3...Emprèn!
Data: 14-04-2016
Horari: 09:30 a 14:00

El proper 14 d’abril, entre les 9.30h i les 14h, se celebrarà a l'Aula Magna de la Facultat de Econòmiques de Barcelona (UB) la Jornada de Coneixement 1,2, 3... Emprèn! És una jornada totalment gratuïta, oberta a tothom i especialment adreçada a joves de 22 a 27 anys.

La sessió estarà dividida en 2 blocs:

• El primer s’abordarà amb 7 ponents aquells factors indispensables a l’hora de engegar un projecte emprenedor.
  • El segon va adreçat directament a conèixer l’experiència de 6 emprenedors de renom, pors i reptes que han tingut i tenen encara.
A més a més, al llarg de la jornada, els candidats podran presentar en format video-picth les seves idees i/o projectes empresarials. Un total de 20 idees seran seleccionades per un comitè i accediran, pels voltants del 19 de maig, a una sessió de 5 hores de formació Lego-Canvas, per aterrar la idea en aquest model. 7 d’aquests projectes podran participar en una jornada amb emprenedors d’altres països mediterranis.

Més informació i inscripcions:

Jornada de Coneixement 1,2, 3.... Emprèn!