Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Taller: "Potencia la teva idea de negoci introduint la ga...
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 16-04-2018 al 20-04-2018

Dilluns 16 i divendres 20 d'abril de 10 a 14 h.

L’objectiu és que el participant conegui i practiqui jugant les dinàmiques i mecàniques dels jocs per introduir la Gamificació en la seva idea de negoci, on podrà aconseguir diferents motivacions, participació, interès i fidelització tant en clients, treballadors o estudiants com en seguidors.

Les sessions es realitzaran a la sala d'actes de l'Edifici Vapor Gran, (c/ dels Telers 5, 2a planta) i van a càrrec del Servei d'Emprenedoria i Economia Social de l'Ajuntament de Terrassa.

Per participar en el taller, que es gratuït, cal fer una inscripció prèvia mitjançant el següent tràmit a la pàgina web de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Terrassa; presencialment a l'Oficina d'Atenció a l'Empresa (c/ dels Telers, 5, passadís B, 1a planta) o bé trucant al telèfon 93 739 70 00, ext. 4943.

Més informació del cicle de tallers per emprenedors:

Taller: "Potencia la teva idea de negoci introduint la gamificació"

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?