Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Ajuts PARLA 3
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 18-04-2018 al 18-05-2018

Per tal d’acreditar aquesta tercera llengua, tens a la teva disposició diverses eines i ajuts que et permetran saber quin nivell tens de l’idioma escollit, formar-te en cas que estiguis per sota del B2 i obtenir l’acreditació corresponent, i si ja la tens, presentar-la a la teva universitat.

El nou programa PARLA3 de terceres llengües inclou tres tipus d'ajut (modalitat A, B i C) que els estudiants de grau podeu sol·licitar a través de l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

Per obtenir-los, les proves i els cursos s'han de superar durant el curs 2017-2018.

Més informació:

Ajuts PARLA 3

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?