Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Ajuts PARLA 3
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 18-04-2018 al 18-05-2018

Per tal d’acreditar aquesta tercera llengua, tens a la teva disposició diverses eines i ajuts que et permetran saber quin nivell tens de l’idioma escollit, formar-te en cas que estiguis per sota del B2 i obtenir l’acreditació corresponent, i si ja la tens, presentar-la a la teva universitat.

El nou programa PARLA3 de terceres llengües inclou tres tipus d'ajut (modalitat A, B i C) que els estudiants de grau podeu sol·licitar a través de l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

Per obtenir-los, les proves i els cursos s'han de superar durant el curs 2017-2018.

Més informació:

Ajuts PARLA 3

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?