Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Premis DonaTIC 2018
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 04-09-2018 al 15-11-2018

La Generalitat de Catalunya ha obert la convocatòria per als Premis DonaTIC 2018. La inscripció tancarà el 15 de novembre.

Aquesta convocatòria és una iniciativa conjunta de Tertúlia Digital i l’estratègia smartCAT de la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració de l’Observatori Dona, Empresa i Economia de la Cambra de Comerç de Barcelona, i té com a objectiu principal reconèixer el paper fonamental de les dones en l’àmbit de les TIC.

Es pot presentar la candidatura de qualsevol dona en una de les set categories següents: emprenedora, profesional, acadèmica/investigadora, divulgadora, revelació, estudiant TIC o inciatives referents en qualsevol empresa, entitat i/o centre formatiu/institució.

El lliurament de premis se celebrarà el 20 de desembre durant el 2018 al 12×12 Congress.

Més informació:

Premis DonaTIC 2018

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?